Värsta skräckfilmen!!

Kanske inte så farligt som det låter, men våran badrumslampa håller på att ge upp. Den lyser inte svagt eller flammar i ljuset, utan den tänds och släcks med nån sekunds mellanrum. Detta medför att det är sjukt jobbigt att vara längre stund i badrummet. Igår kväll när jag stod vid spegeln kom mina tankar automatiskt in på skräckfilm. Ni vet så där när offret står och tittar i en spegel och nästa gång lampan tänds igen så står det en mördare bakom. Jag gör just nu allt för att undvika titta mig i spegeln när jag är där inne. Det ger mig rysningar till max. Bytte glimtändare i dag men det är tydligen lysröret som gett upp. Får se till att pallra mig iväg till affären. Så här kan vi ju inte ha det.

Annars är allt bra här. Helgen har flytit på. I lördags åkte jag och Alina med Robin till Katrineholm, en väldigt lång resa men det gick väldigt bra. Man hinner verkligen prata om allt mellan himmel och jord när man spenderar så mycket tid instängd i bilen. Det gynnar verkligen förhållandet. Alina skötte sig bra och sov största delen på väg upp.


Varför ta vagnen när man har jättefina backar?

Alina har en ljudleksak som ser ut som en elefant som åker bil, vars kropp består av tre ringar. Den pratade svenska, ja prataDE, hon lyckades med något så nu pratar den norska hahaha Kunde inte sluta skratta åt det. Filippa undrade också vad som hade hänt när hon hörde det.


Båda mina tjejer är nu hemma så ska ta och mysa med dom i soffan och titta på Bolibompa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0