Dagen började bra...

Idag kom min vän Tessa och hennes Casper hit. Dom följde med till MVC där magen mättes och hjärtljud togs. Allt såg bra ut. Vi pratade lite om förlossning och att det oftast går fortast andra förlossningen men att den tredje kan ta lite längre tid. Dock inte lika länge som första. Nu har ju jag förärats med väldigt snabba förlossningar men jag är nog en av få som blev glad över att det skulle ta längre tid än andra. Nu hinner jag ju helt plötsligt med lite saker innan.
Sen traskade vi iväg till Backaplan för lite småärenden. När vi kom hem var jag helt färdig i kroppen men lagade lite lunch till oss allihop. Vila fick jag göra sen när vi inte hade besök längre.
Idag har mycket löst sig med allt som har med pengar, bil och framtid att göra. Dagen kändes bra, fram tills jag fick reda på nåt man väntat på med fasat för...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0