En månad kvar

Idag är det en månad kvar till beräknad förlossning. Dock vet vi ju hur det har gått tidigare för mig så hoppas inte på för mycket, men det finns att det ett litet litet hopp i sinnet att bebisen vill komma ut innan utsatt datum. Har inte förberett så mycket här hemma. Väntar nog ett par veckor till innan det är dags att gå igenom dom minsta storlekarna av bebiskläder. Alina använde aldrig strl 50 så känns som man lika gärna kan hoppa över att ens titta på den storleken. Denna gången gäller det att ha med en overall också. Har en fin grå som jag fick av mamma och pappa när jag väntade Filippa, så det får bli den som packas ner. Har även börjat fundera på vad jag ska ha med mig i min förlossningsväska. Har i alla fall kommit så långt att jag bestämt vilken väska jag ska ha. Att man kan glömma så lätt. Vissa saker får man nog stoppa ner samma dag, men ett par mysbyxor är nog inte fel att komma ihåg.
När jag sitter här och skriver så känner jag mig mer och mer taggad för när den dagen ska komma. Känner inte att jag har några måsten innan den är välkommen till världen. Men som sagt, en månad kvar. Ska passa på att njuta av att ha två duktiga tjejer som sover hela natten igenom, som oftast äter bra och är på strålande humör.
Ska be Robin ta kort på magen lite senare så ni får se hur det har växt till sig.

Ha en skön tisdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0