En natt på landet

Igår packade jag in mig och Alina och lite grejer i bilen för att bege oss ut på landet, närmare bestämt hem till Jennifer. Jag hade köpt med pasta och lite smått och gott till kvällsmat. Det snöade ju en del igår och ju närmare jag kom desto sämre blev vägen. Så det fick bli så att vi stannade över natten. Alina var jätteduktig, dock hade jag inte med resesängen så hon var vaken tills jag gick och la mig vid halv tolv. Då somnade hon på stört.


Alina var jätteduktig med katterna och klappade väldigt fint


Mystjejerna

På morgonen fick vi ge oss av någorlunda tidigt, halv nio för jag hade tid på MVC kl.10.
Dock så lyckades jag köra fast. Som tur var väldigt nära Jennifer så hon kom med sina starka muskler och hjälpte mig loss. Kom bara några minuter försent till min tid.

En skön kväll var det i alla fall, och väldigt mysig med massa orörd snö utanför och stora lysade stjärnor i fönstrena.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0