Hormonfylld mamma och snorigt barn

Alina mår inte bra. Hon är väldigt snorig och har sen igår varit kletig även i ögonen. Försöker så gott det går att torka rent men man vill ju inte vara på henne för mycket. Hon är INTE glad när man torkar henne. Själv har jag svårt att se på henne utan att det börjar fyllas på tårar i ögonen. Vet att jag har massa hormoner som spökar men tycker så himla synd om henne. Det gör ont i mig när hon inte är bra.
Jag hoppas på att hon får sova någorlunda bra i natt. Det tär ju även på en höggravid mamma att ha ett barn som gnäller till då och då på natten och som det egentligen inte går att göra nåt med. På morgonen blir det i alla fall en lååång mysstund i sängen innan det är dags för frukost.

Nu ska jag nog snart göra mig iordning för sängen, vi tog en liten powernap vid sextiden och har inte riktigt vaknat till ifrån den än.

Ha en skön helg allesammans!

Hur Alina ser ut?

Tycker det ser lite värre ut på bilden än vad det ser ut i verkligheten. Min stackars lilla kicka.



Kommentarer
Jeanna

ja stackars liten, men som du säger det ser faktiskt värre ut på bilden än det gjorde i verkligheten.. var mysigt att träffa er idag iaf trots att det inte var så länge =)



kramar!

2010-11-26 @ 23:58:16
Karro

Stackars lilla Alina, det blir nog bra snart igen. Hon är ju en liten tuffing! ;) Hoppas du fick sova, själv hade jag en liten orolig tjej inatt, vaknade och illvrålade vid 23-tiden sen var det vakna ofta natten igenom...suuuck. :) Skönt nog är oron som bortblåst nu och hon är go och glad igen! Kram

2010-11-27 @ 09:59:02
Stina

Hon är tapper. Snart är hon på G igen = ) Kram till er

2010-11-27 @ 18:25:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0