Någon som vågar sätta ett datum?

Nu är det mindre än fyra veckor kvar till beräknat datum. Jag blir tröttare och tröttare, och en förkylning på det hjälper inte till. Vi var även av med bilen i nästan tre dagar så fick snällt promenera med Filippa till skolan. Det är inte speciellt långt och tar inte så lång tid, MEN strax innan skolan är det en superbrant backe som gör att jag får extrema spänningar i magen och flåsar som att jag aldrig har tränat i hela livet. Så denna veckan har vi tagit det ganska så lugnt.

I alla fall, magen. Det växer på. Ligger lite högre i vikt än när jag väntade Alina, men kroppen hann ju inte direkt återta sin forna form innan den började växa igen så det känns ändå okej.

Har inte plockat fram dom små små bebiskläderna än. Får se om jag gör det nästa helg eller väntar ett tag till. Borde ju i alla fall se till att det finns en uppsättning i förlossningsväskan om den här bebisen går emot strömmen och kommer innan utsatt datum. Jag känner mig i alla fall någorlunda redo för den. Ska bli otroligt spännande att se var det är för en liten person.

Och som jag skrev i rubriken; någon som vågar sätta ett datum?
(16 December är ju BF)



Kommentarer
Linnea (och Leo)

Den 24:e helt klart! Samma som Leo =) Och en fin julklapp till er!

2010-11-21 @ 12:50:12
Katta

Hej snäckan!



Saknar dig massor <3 Jag satsar på den 21 december;) Pussen och kramen

2010-11-21 @ 20:30:40
Stina

Hej snygging!



Johan säger 18 och jag säger 17 december = )



Kramar till dig!

2010-11-21 @ 22:24:17
Anna G

24:e verkar vara upptaget.. så då jag säger 26:e. Tror att ni får fira julafton i lugn och ro och sen sätter det igång på juldagsnatten :). Så spännande!

2010-11-22 @ 21:39:53
Ida

vacker bild :9

2010-11-22 @ 22:05:15
URL: http://ipeterson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0