Dags att uppdatera

Lämnade in min inte så ljudlösa dator förra veckan så har endast tillgång till Robins, så kommer nog inte att lägga upp så mycket kort det närmaste. Om jag nu inte mms-bloggar. I helgen åkte vi ner till Katarina med familj i Karlshamn. Filippa och Nicholle lekte väldigt bra hela tiden. Det var inte mycket vi såg av dom. Alina klättrade som vanligt på allt som gick. Fick veta i efterhand att hon inspirerat lilla Noelle hihi. Vi tog det mest lugnt och bara slappade och pratade, och lagade mat.
Kom hem sent på söndagskvällen så det fick bli lite sovmorgon på måndagen. Dock var Filippas fröken lite konstig i sitt uppträde mot mig. Hon kanske bara var irriterad att jag inte ringt och sagt att Filippa blev lite sen, men hon sa inget och då blir man ju snarare frustrerad när man försöker förklara och känner att hon ignorerar och inte ens tittar på mig. Men men, lättare sagt än gjort att släppa...

Denna veckan är inte Filippa hemma så än så länge har det inte gått i många knop. Men imorgon ska jag försöka ta tag i lite saker som behövs göras.

Snart är det bara 7 veckor kvar till beräknad förlossning. Jag kan fortfarande inte föreställa mig hur det kommer bli. Men som min vän Cina sa så släpper det nog när bebisen väl är ute. Ska bli spännande att se var det är för en liten personlighet.

Nu är det dags för "Sveriges skönaste familjer" och sen "Desperate Housewives"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0