Ny dag, nya tag

Efter att gårdagen varit en riktig skitdag så har än så länge denna dagen varit mycket bättre. Alina vaknar vid halvåtta och vi myser i sängen tills det är dags att börja dagen med lördagsfrukost. På lördagar dricker vi O'boy i våran familj. En liten sittning i soffan sen klär vi på oss och promenerar bort till Backaplan. Jag är inställd på ett par nya stövlar. Mina favoriter krånglar med dragkedjan och nu har jag äntligen fått in mina sista slantar för denna månaden. Hittar ett par, dock kostar dom 499:- Men dom är som Robin sa "väldigt du". Och hur ofta köper jag stövlar? Mina gamla är nog 4år. Vi passade även på att köpa ett par vinterskor till Robin och eftersom vi fick dom för halva priset så blev ju även mina lite billigare om man vänder på det.
Sen passade vi även på att köpa en ny snutte till Alina. På två veckor lyckades två stycken försvinna. Som tur är, tycker jag, så har hon kossan kvar och den är den enda som inte jag har köpt utan som Alina fick i födelsepresent.

Nu är vi hemma igen och Alina ska sova middag och vi andra två ska ta och slappa i soffan...
Må denna dag fortsätta vara en bra dag.


Kommentarer
Karro

Ha en fortsatt bra dag! Starten i familjen Börjesson-Thylin har också varit lovande hittills! :) Kram!

2010-10-16 @ 13:17:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0