Vart går gränsen?

Hur mycket orkar man ge utan att få nåt tillbaks?


Kommentarer
Jeanna

Det beror nog på vem man ger till.. Men det viktiga tror jag är att tala om hur man känner, när man har nått gränsen.. o den är nådd när man börjar fundera som du..

Men du tänker säkert som jag i såna lägen "det blir nog bättre snart, jag ger det ett tag till".. Hur svårt det än kan va så måste man se till sig själv o att man själv mår bra..



KRAAAAAAAAAAAAAAM!!

2010-10-15 @ 15:27:33
Katta

Jag känner allt för ofta som du gumman. Man är väl tyvärr inte funtad som killarna, vi kan bara inte ge upp och gå den enkla vägen....

2010-10-15 @ 19:09:41
lina

Ja vart går gränsen. Man vet när den är nådd men hur ska ökning få de till personen?? Kram

2010-10-17 @ 02:20:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0