Dålig dag

Idag är det en sån dag när kroppen säger ifrån. Det är klart att jag vill känna ork att göra saker, men känner mig helt orkeslös. Orkade i alla fall ta en promenad med Robin och Alina till skolan för att hämta Filippa. Men babysimmet hoppade jag över idag. Filippa ville följa med dom andra. Så nu har jag lite lite tid för mig själv. Dock måste jag ta tag i maten... men väntar en liten stund till.
Löningen närmar sig, men nu förtiden så fasar jag snarare för det än blir glad. Det är alltid ett meck att få allt att gå ihop. Sånt kan man ju bli lagom uppstressad av, tyvärr.
Får väl ta det lilla lugna idag och andas. Imorgon är det jobb och efter det är man ju inte heller på topp.
Ska testa att äta en järntablett och hoppas på att det kan pigga upp mig lite.


Kommentarer
Lina

johanna.. de är mindre än 100 dagar kvar till ni får en till bebbe!!!! glad för eran skull.. =) myyyyysigt!

2010-09-21 @ 17:27:31
URL: http://lina87.webblogg.se/
Michael

I morgon blir det schlager på lagret...hela dagen ;-)

2010-09-21 @ 19:35:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0