Fredagsmys ensam.... igen

Idag hade jag verkligen sett fram emot att Robin skulle komma hem någorlunda tidigt så vi kunde ha fredagsmys. Men den satans bilen krånglar alltid på sista träffen på året och han fick köra den till Katrineholm. Så tar väl tre timmar innan han är hemma. Tills dess hinner jag bli väldigt väldigt trött. Det tar på min kropp att jobba och ta hand om barnen. Men som Micke sa, så kunde jag ju valt att inte skaffa barn. Men mina barn är nånting jag inte ångrar. Det är kämpigt vissa stunder, så är det ju för alla, men barn sprider en otrolig glädje också.
Imorgon är det storstädning för hela slanten. Har t.o.m satt upp en lista över allt som måste göras. Självklart med en liten ruta bredvid så man kan bocka av när det är gjort.
Klockan är bara halvåtta och jag kan ju inte lägga mig än fast det känns som att det är det enda jag vill. Konstigt att det så sällan går bra saker på tv på helgerna, och inget gott har jag att tugga på.
Det blir nog inget fredagsmys för mig, jag får nöja mig med bara fredag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0