Nyfärgat hår och endast tre månader kvar

Idag efter frukosten begav jag mig in till stan där Julia och hennes klasskompis Cecilia skulle färga håret på mig. Jag är oftast inte speciellt rädd för olika färger i håret. Dock inte nåt extremt, typ grönt eller blått. Det blev en liten salig blandning med slingor. Jag är i alla fall nöjd och det verkar som att även tjejerna var nöjda med resultatet.

Håret ser nog lite mörkare ut på bilderna än vad det är



Och sen är det ju som jag skrev bara tre månader kvar till beräknad förlossning. Jag har ju dock gått över tiden med dom två andra, men hoppas ändå att denna behagas titta ut i tid. Vill inte spendera julhelgen på BB.
Denna gravidieten känns som den har gått väldigt fort. Kanske för att jag oftast inte hinner sätta mig ner och tänka efter. Alltid är det nåt som ska göras.

Nu tänkte jag ta tag i att göra backup på datorn så jag kan radera allt på kameran. Tror jag har bilder sen maj på den. Sen hoppas jag på att Alina sover mer än en timma så jag hinner andas lite innan det är fullt ös igen.



Kommentarer
Emily

2010-09-16 @ 18:42:50
Emily

Jättesnyggt!! :) Du passar jättebra i den röda nyansen! Kram

2010-09-16 @ 18:43:47
Jeanna

jag håller med Emily! jättefint!! kramkram!

2010-09-17 @ 10:16:25
Karro

Fint!

2010-09-17 @ 11:21:36
Stina

Fina Johanna! =)

2010-09-19 @ 14:34:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0