Diskmaskin och cyklop

Vi har blivit med diskmaskin. Våran vän Karro hade en bänkdiskmaskin i sin källare. Fick den på avbetalning ;-) så behöver inte oroa mig för den lilla kostnaden denna månaden. Nu så här när vi använt den en gång känns livet lite lite enklare. Det kan ju lätt bli så mycket tjafs om vem som ska diska och i slutändan hamnar jag vid diskhon. Dock är det ju inte en sån fin "möbel" att ha på diskbänken, men jag överlever.
Idag är det en förkyld familj. Jag är tjock i näsan och har inte jättemycket ork. Det är sånna här dagar man önskar att ens mamma och pappa bodde lite närmare. Robin har åkt iväg för att lämna iväg den ena bilen i Ängelholm. Han är nog inte hemma förräns seneftermiddagen. Det ska nog gå bra ändå, hoppas att det kommer lite ork så ska jag försöka ta mig en promenad. Vädret är inte det bästa så känns ändå som man får lov att vara inne idag.
Alina sover bra i våningssängen, när hon väl somnar. Det finns ju så mycket att pilla med i deras rum. Ska försöka komma fram till en bra kvällsrutin, antagligen blir det bättre när hon har utforskat hela rummet om nån vecka. Får se till att hon verkligen är trött när hon ska lägga sig.

Nu blir det slapp för hela slanten. Här kommer kort från gårdagen.


Alina gick runt med Robins cyklop på huvudet. Självklart hade hon även tofsar runt handlederna.


Två sovande tjejer. Alina somnade tillslut kl.15 i soffan.



Kommentarer
Stina

Förkylning är inte kul. Men det är tråkigt väder ut. Krya på er!!!



Kramar Stina, Bella och Huliganerna (som jag vaktar idag)

2011-04-02 @ 12:25:03
URL: http://soulangiana.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0