Mina olika töser

Att två tjejer som är stöpta i samma form kan vara så olika. Jag gillar det. Det gör dom till så mycket mer egna individer. Det kanske annars lätt blivit att Elise blev en mini-Alina. Alina är mitt lilla busfrö, alltid bus och upptåg. Elise märker man redan nu är den som sitter och beskådar allt som händer. Den ena är ljus och den andra är än så länge mörk. Kroppsformerna ska vi inte tala om, även fast man ser på Alina att hon börjar smalna av och bli ett "barn". Elise påminner mycket om Filippa. Alina är en kopia av Robin.
Idag var vi inne på BVC för 4 månaders kontroll. Elise hade gått upp, men vi konstaterade att hon lagt sig på en kurva under. Men som våran barnmorska sa så verkar hon ju väldigt pigg och med.
Det är väl en av likheterna med småtjejerna. Dom har lätt till ett leende.

Nu ska jag återgå till mitt fredagsmys; cola light och en klementin. Ska bara dela med mig av några bilder.


Elise hår växer som ogräs, här börjas det tidigt med tofs


Alina ÄLSKAR att bada. En gång om dagen i genomsnitt en halvtimma spenderar hon i karet.
Hade hon fått välja själv hade hon badat fler än en gång/dag.


Elise har så tunt hår att det nästan omöjligt att få det att ligga ner

Trevlig helg allesammans!



Kommentarer
Stina

Tack för fina bilder på de underbaraste tjejerna = )



Kramar från Stina och Johan

2011-04-29 @ 22:34:38
URL: http://soulangiana.blogspot.com
Jeanna

Man kan inte se sig mätt på dina små gullegryn!! =)



måste snart komma förbi o hälsa på igen!



kramkram!!

2011-04-30 @ 21:03:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0