Påsk i Grästorp

Eftersom vi befinner i oss i Grästorp och den händer saker i stort sett hela dagarna så är inte prioriteten att sitta vid datorn, men jag tog nu en paus från allt för att kunna skriva lite och samtidigt göra backup på pappas dator.
Vi kom hit i onsdags. Det stod helt still i huvudet men vi gjorde nog inte speciellt den dagen. Bara tog det lugnt. Filippa och mamma cyklade till badet en stund på eftermiddagen.
På torsdagen blev det lite shopping och promenad. Vi fick även besök av mammas kompis Monica och självklart blev det då fika.
Elise har ju även börjat med smakportioner av gröt så på torsdag fick hon nummer två. Den första åt hon hemma i Göteborg så även Robin kunde vara med.

Igår tog jag en promenad med alla tjejerna för att få Alina att somna. Det tog mig en timma... Efter bara 40 minuter fick vi väcka henne igen. Dels var klockan mycket och så skulle vi iväg hem till Camilla med familj. Filippa verkade ha riktigt skoj och Alina fick springa av sig massor. Hon var väldigt trött när vi till slut kom hem.
Dock har jag bara kort på min telefon från när vi var där så får lägga över det när vi kommer hem.

Idag har vi varit på Nordens Ark, men lägger upp kort därifrån i nästa inlägg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0