Påsken närmar sig

Jag och tjejerna ska imorgon åka till Grästorp och spendera hela påskhelgen där. Även pappa ska firas på födelsedagen så det blir nog massa gott (och onyttigt) i helgen.
Här händer annars inte så mycket. Försöker låta Alina springa av sig ute på dagarna så gott det går. Idag har det packats för fullt, känner mig någorlunda färdig.

Här kommer lite kort från den senaste veckan:

Såhär hittade jag Alina en kväll när hon egentligen borde ligga i sängen och sova


Banan är gott


Tjejen som nog aldrig haft samma sovställning


Filippa är äntligen hemma igen


Alina lånar Filippas diadem och sitter och spanar på allt som händer ute på gatan


Filippa fick idag nya linnen och nya shorts

Avslutar med en bild på Elise som börjar behöva hårspännen för sin långa lugg. Hon börjar bli stor nu också. Imorgon är det fyra-månaders dag och grötpremiär.



Kommentarer
Jeanna

Alltid lika kul att se nya bilder =) Gud vad Alina hittar på grejer, hon e för härlig! o självklart de andra 2 oxå =)



kramar o hoppas ni får en riktigt härlig påsk!

2011-04-19 @ 22:51:40
Stina

Önskar er en härlig Påsk! Och tack för härliga bilder på härliga tjejer = )



Hoppas att jag kan hälsa på er snart igen.



Många Kramar!

2011-04-21 @ 10:04:40
URL: http://soulangiana.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0