Våran helg

I fredags tog jag med mig tjejerna och åkte till Grästorp. Filippa och Alina spenderar helgen där eftersom jag och Robin var bjudna hem till Jessica och Johan. Stannade hela fredagen eftersom Robin ändå jobbade kväll. Fick även besök där av Malin och hennes lille Robin. Malin hade med sig massa goda kakor och fina presenter till mig och töserna. Det är synd att man inte ses så ofta.

Igår tog jag och Robin sovmorgon till halvtio. Riktigt skönt, det var ett tag sen sist. På eftermiddagen begav vi oss till Ikea för lite lunch och shopping, framförallt av nytt köksbord.
Väl hemma var det dags att göra sig iordning för kvällens festligheter. Min vän Cina fick äran att spendera kvällen tillsammans med Elise, som hade uppfört sig bra.
Hos Johan och Jessica bjöds det på massa god plockmat, vin, öl, drinkar, snacks och godis. Det var en kul kväll och skönt att få komma hemifrån en stund.

Idag blir det mys för hela slanten. Ska bara sätta ihop köksmöblerna. Imorgon ska jag hämta hem tjejerna igen. Då får det nog bli ännu mera mys.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0