AtmosFear och GeKås

I torsdags begav jag mig till Grästorp för att lämna Elise och Alina till mamma och pappa så att vi kunde få lite barnfri-tid. Tanken var att vi skulle utnyttja ett presentkort som jag fått i julklapp men eftersom det var fullbokat så får det ske ett annat tillfälle.
Däremot åkte vi spårvagn in till Liseberg för att möta upp Linnea, Rickard, Mimmi och Jocke för att utöva lite femkamp (som till slut blev sjukamp). Ett mycket rolig kväll som avslutades tillsammans med tjejerna i AtmosFear. Så nu kan jag svara Ja på frågan om jag har testat den. Däremot får jag nog testa den igen nån gång då en cider och två vinglas nog hade en hämmande effekt på mig och jag inte upplevde den det minsta läskig.


Robin vann en stoooor mjukisgris, bredvid står Jockes lilla.

Det var som sagt väldigt skönt att ha nåt att göra då det känns ledsamt att inte ha barnen hemma.
På fredagsmorgonen vaknade jag innan klockan ringde, och eftersom jag vet att Linda är ganska morgonpigg av sig messade jag och frågade om vi skulle åka tidigare. Sagt och gjort, jag lämnade hemmet innan min klocka skulle ha ringt kl.8.15.
På GeKås var det till en början helt okej med folk men när klockan närmade sig ett så blev det bara mer och mer så det var skönt att vi hade kommit iväg så tidigt. Självklart shoppades det en hel del, då var det skönt att komma hem till en barnfrilägenhet så att jag kunde packa in allt på sina rätta platser.
Kvällen spenderades i soffan ätandes pizza och tittandes på film.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0