Dom tar och dom ger

Att ha två småttingar så tätt i åldrarna kan vara mäkta påfrestande. Vissa dagar går man i en liten dimma där det mesta går på rutin. Jag har alltid svårt att somna tidigt på kvällarna, antagligen all energi som sitter i kroppen och inte riktigt kan lugna ner sig. Jag känner mig trött men somnar inte. Men mitt i all denna vardag där total avkoppling inte existerar så finns det många ljuspunkter som fyller en med glädje. Filippa kommer ibland med dom knasigaste frågorna eller påståenden, Alinas upptåg slutar aldrig förvåna och hennes försök till att säga nya ord kan ibland ge magvärk pga skratt och lilla Elise, som utvecklas utan påverkan av oss, kan man ju inte annat än le åt.

Alina är oftast den som är först in till Elise när hon vaknar, och väldigt ofta hittar man dom mysandes tillsammans.



Mina töser är dom bästa jag vet ♥



Kommentarer
Jeanna

men guuuuud så gosesjuk man blir när man ser dom! de är ju så härliga, o sötare o sötare blir dom hela tiden tycker jag! =)

2011-09-02 @ 12:33:54
Stina

Dina töser är de finaste som finns!

2011-09-07 @ 16:12:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0