En tisdag med jobb och lek

Igår, efter en väldigt dålig nattsömn med en vaken Alina, skjutsade jag upp Filippa till skolan för att sen bege mig till jobbet för några timmars jobb. Efter tre timmar var jag klar och begav mig till Backaplan för att i min ensamhet kolla lite i butiker och även passa på att handla hem lite mat. Medan Robin hämtade Filippa gjorde jag korvstroganoff som alla i familjen äter bra av.
Strax innan kl.15 begav sig jag och tjejerna hem till Anna och barnen. Där blev det både ute- och innelek, fika och prat.


Årgång 2010 (Minstingarna)


Årgång 2009 (Yrvädren)


Årgång 2004 (Anledningen till att vi känner varandra)

När vi kom hem vid sjutiden somnade Elise med en gång och Alina fick en välling och även hon somnade med en gång i sin säng. Jag och Filippa satt helt utslagna i soffan och kollade på True Talent.
Det var skönt att krypa ner i sängen strax efter nio efter en välfylld och bra dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0