Malin 30år

Igår var vi bjudna till lite partaj hos Malin för att fira att hon i våras blev 30år.
Först spenderades några timmar med att umgås med småtjejerna hemma hos mamma och pappa som vi hade varit ifrån alldeles för länge.
Det var uppdukat fint i deras garage och det serverades välkomstdrink och vi fick först utföra några tävlingsmoment. Till mat serverades det "Exotisk planka", mycket gott. Alkoholhaltiga drycker fanns det i överflöd. Lite senare serverades det även kaffe och en choklad- och hallontårta. Jag hade med mig kameran men ni vet ju hur lätt det är att glömma använda den. Men några kort tog jag allt.


I bakgrunden ser ni bastu och badtunna som var inhyrd för kvällen


Tessan hittade en mask som man kunde använda om man ville vara anonym


Födelsedagsbarnet

Runt elvatiden var det flera som ville gå "fram" och se vad Grästorpsdanspartyt hade att ge, så vi traskade iväg, jag med min "long-time-no-see"-vän Tracy under armen. Väl framme vid Konserthuset funderade jag på varför vi ens hade gått dit, men vi sa hej då till värdinnan och begav oss hem till tjejerna, som vi visste antagligen inte skulle ge oss en allt för lång sovmorgon. Satt uppe med mamma och pappa och pratade en stund innan sängen ropade. Tjugo över åtta var tyckte tjejerna att vi skulle gå upp, så lite seg är man idag.
Men en väldigt rolig kväll var det, mycket skratt och att få umgås med vänner man inte träffar allt för ofta kan ju aldrig vara fel.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0