Sjukstuga

I måndags började Robin jobba igen, dock var han redan då dålig i halsen så stannade hemma tisdag och onsdag. Elise började igår att vara lite hängig. I natt väckte hon mig var och varannan timma med lite hostande och mycket skrik. Det räckte med några klunkar vatten och sen nappen så somnade hon om, men det tar på krafterna att vakna vid så många tillfällen. Halv sju tyckte Alina att det var dags att vakna. Så masade mig upp med en pigg Alina och en gnällig Elise som verkade lite vattnig i ögonen. Dagen har ändå passerat bra. På nåt sätt lever man på extra energi och håller sig pigg hela dagen. Halv sju ikväll somnade Alina, lade därefter Elise. Halv åtta vaknade Alina igen och lät lite falsk kruppig. Försökte lugna henne då skrik ofta förvärrar. Nu ligger hon och snarkar och sover i soffan efter att jag fått i henne hostmedicin vi hämtade ut i vintras när hon fick falsk krupp.
Nu hoppas jag på en lugnare natt som innehåller mer sömn.

Så här ser tjejerna ut när dom är omedvetna om kameran (Elise verkar dock väldigt bekymrad, vi får skylla på att hon är sjuk)


Så här ser dom ut när dom är det


♥♥♥♥♥



Kommentarer
Jeanna

Åh dom e ju så goa!! =)

2011-08-18 @ 20:37:25
Stina

Jag håller med Jeanna!

2011-08-19 @ 19:13:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0