Välfylld kommande vecka

Denna veckan är ganska välfylld men jag ser fram emot allt. Det bästa är ju att Filippa är hemma.
Imorgon ska jag in och jobba några timmar. Kan vara skönt att få ett avbrott i vardagen. På eftermiddagen ska vi hem till Anna och barnen Hilda, Vilmer och Hektor. Det var väldigt länge sen vi sågs så det ska bli kul. Hoppas bara att våra förkylningar inte blivit värre.
Onsdag är nog den dagen utan något inbokat, men på torsdag är det dags för mig att bli ompysslad hos frisörskan.
Fredagen får gå åt till att tvätta och städa.
På lördag kommer mamma och pappa och passar tjejerna medan jag och Robin ska få gå på restaurang. Jag fick en presentkort i julklapp som måste utnyttjas.
Och på söndag är det dags för dop av Alma, det ser vi fram emot.


Idérikedomen är inte att förkasta


Här har vi barn högt och lågt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0