Annars då?

Jo, dagarna har bara flugit iväg. Igår kom Sofia till oss för lite lovmys. Dessvärre hade Fredrik fått feber så fick stanna hemma och kurera sig. Storshopping, tvspel och film fick det bli. Idag har det ju blåst så förbannat så stannade inne. Robin och Nicklas skulle ut och greja med Robins bil så dom släppte av Sofia på vägen.
Nu sitter jag här och väntar på att han ska komma hem. Han visste inte alls hur lång tid det skulle ta. Småtjejerna somnade mellan 18-18.30 så fick tvn för mig själv eftersom Filippa lekte inne på sitt rum. Dock satt jag i soffan med än känsla av sorg. Kollade på en lite sorgsen film men kände att det inte bara kunde vara därför. Men chattade nyss med Jeanna, min vän, arbetskollega och nya granne. Hon sa att det stod i horoskopet att vi vattumän skulle känna oss lite sånna idag. Så nu känns det bättre när jag vet att jag inte var ensam om det. Hehehe, jag tror dessvärre väldigt mycket på sånt. Så en spådam hade jag aldrig velat gå till...
Nu ska jag nog ta och försöka sova lite, imorgon blir det finfrämmande av Linda, Lasse, Alicia och Nellie. Är väl bäst att se till att det finns kladdkaka till fikat då.



Kommentarer
Lina

Ååh jag hade oxå en sån dag här om dagen!

Jag känner ofta att jag är ensammast i världen men sen kommer man på att man har riktigt bra folk runt sig!

Har vart dålig på att läsa å kommentera de sista!



Ha ett riktigt bra slut på 2011 och en ännu bättre start på 2012!

Kraaam

2011-12-30 @ 20:57:39
URL: http://Linasliv.devote.se
Stina

Loggade äntligen in och då är du såklart inte online = )

Tänker på dig massor och hoppas att ni har det bra! Snart ska vi ses! Nästa år...



Önskar er ett Gott Nytt År! 2012 ska rocka fett!



<3

Många Kramar från oss!

2011-12-30 @ 21:30:31
Lina

Gott nytt år Johanna!

Kram

2012-01-03 @ 21:35:44
URL: http://Linasliv.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0