Lördagsbröllop och söndagskalas

Har inte frågat om lov att få blogga om bröllopet så nämner inga namn, men väldigt fint var det och trevligt. För att inte tala om den otroligt goda bröllopstårtan.


Igår var det dags för Elise 1 årskalas. Det blev till att röja här hemma på förmiddagen. Kalaset gick över förväntan. Jag fick för ovanlighetens skull vara med på paketöppningen och ha lite koll på vad som kom från vem. Min mamma hade bakat både tårta och kakor, vilket jag är väldigt tacksam för eftersom jag var iväg hela lördagen.

Födelsedagsbarnet


Farbror Fredrik och faster Sofia


Kusin Elsa och moster Charlotta

En välfylld helg blev det, men en väldigt bra helg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0