Tack!

Vill bara skicka ett stort TACK! till alla som var inblandade i våran flytt i lördags. Efter många timmars packande av saker dom senaste veckorna är vi äntligen på plats. Målaren har fortfarande kvar denna veckan innan alla rum kan bebos. Några saker har vi att klaga på men i det stora hela är nog vi alla väldigt nöjda. Filippa verkar väldigt nöjd nu efter att i lördags totalt brutit ihop för att hon inte visste vad hon egentligen hade förväntat sig. Alla grannar vi har träffat på har varit trevliga. Många barn finns det i våran trapp. Ska bli riktigt kul när vi kommit i riktig ordning.

Vill även rikta ett ännu större tack till min pappa som trots en massa farande till Göteborg det senaste kom ner och hjälpa mig med den gamla lägenheten. Där spenderade vi ett antal timmar idag med att skura och putsa fönster. Känns skönt att jag gjorde badrummet för några dagar sen. Har nu bara kvar köket och hallen som jag får ta imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0