Och hur har Johanna det?

För några veckor sen rensade jag i köket. Det försvann lite skålar, krukor och annat som ändå inte använts. Fyra påsar blev det. Det kändes riktigt skönt efteråt. Idag var det bebiskläder som skulle rensas. Många av Elise strl 56 kläder börjar bli lite korta i ärmar och ben och eftersom vi fått så många fina kläder i strl 62 så var det dags att uppgradera hennes garderoben. Tanken har tidigare varit att jag skulle stoppa allt i en låda och vid ett senare tillfälle rensa ut, men jag kände mig ändå ganska redo för att ransaka mig inte spara jättemycket. Jag klarade mig även ifrån tårar. Det är faktiskt lite jobbigt att veta att jag inte kommer behöva ha kläderna igen. Nu ska jag se till att lämna ifrån mig kläderna ganska så snart så jag inte ångrar mig och behåller allt.

Här går annars dagarna sin gilla gång. Var hos Robins morfar igår men kameran är glömd i bilen så kan tyvärr inte dela med mig av korten för tillfället.

På fredag är det kalas för farbror Börje. Vi ska bara ha med oss Elise. Alina ska vara hemma hos Gun.
Det är jobbigt att lämna ifrån sig ett barn som man är van vid att ha hela tiden. Jag tror jag är extra ledsen över att lämna bort henne för att jag redan lämnar ifrån mig Filippa varannan vecka. Det tär på mig att göra det, men Robin brukar vara bra på att förklara att det är bäst så här för Filippa. Det kan jag väl hålla med om. Självklart ska hon få vara lika mycket hos sin pappa som hos mig. Tyvärr medför det dagar av saknad och tårar, men man överlever och en vecka går ändå ganska fort. Jag vet ju även att jag kan ringa henne när jag vill.


Bjuder på ett gammalt kort på Robin och Filippa



Kommentarer
Stina

Där satt den! ; )) Kram

2011-02-18 @ 17:50:59
URL: http://soulangiana.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0