På Mello med Cina

Igår var det dags att lämna tjejerna hemma med Robin och ta med Cina på Melodifestivalen. Först blev det en tripp hem till Cina för lite pizza och sminkning.

Vi tog spårvagnen till Skandinavium och gick in för att sätta oss på plats. Det var verkligen härlig stämning där inne. Jag hejade nog mest på Loreen medans Cina hejade på Brolle.
Sannas låt tyckte jag bättre om efter andra gången. Antagligen en sån låt man behöver "lyssna in".
En jättetrevlig och mysig kväll var det.

Tack Cina för att du ville följa med ♥

Och stort tack till Gun, Nicklas och Barbro som gav mig biljetterna i födelsedagspresent ♥



Kommentarer
Cina

ÅÅÅ underbara Johanna, är jag som tackar för att jag fick följa med! Puss på dig! =)

2011-02-14 @ 18:54:25
URL: http://cinans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0