En månad kvar

Idag är det en månad kvar till 30 års dagen. Jag har ingen kris, men man funderar ändå lite på hur snabbt åren går, fast ändå liksom inte. Vad man hunnit med och hur länge till man faktiskt har att leva. Spännande egentligen.

Idag är även Alina 16 månader. När hon är 1,5år ska jag sluta säga hennes ålder i månader. Jag själv blir så förrvirrad när andra säger sitt barns ålder över 20 månader. Man får ju stå och tänka en stund då tills man kommer underfund med hur gammalt barnet är.

Idag jobbade Robin dagtid och jag hade turen att mamma och pappa hälsade på. Jag hann med att diska, tvätta och laga mat. Lite matning av Elise då och då. Alina och mamma var även ute en stund på gården. Det åktes pulka och byggdes även en snögubbe, ska se om den finns kvar imorgon oxå så ska jag ta ett kort.


Tiden gick i alla fall mycket fortare med sällskap.

Imorgon blir det till att försöka hitta en vagn till tjejerna. Fick sålt den gamla i helgen så nu börjar det bli dags att ta tag i det.



Kommentarer
Stina

Och jag vinkade till Filippa i dag när vi slirade förbi henne och farfar i snöyran. = )

2011-01-07 @ 10:34:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0