Idag har det hunnits med en del

Började dagen med sovmorgon. Jag var den första att stiga upp då bilen var tvungen att omparkeras klockan nio. När jag kom in igen började dom stora tjejerna vakna till liv och vi satte oss och mös lite i soffan. Sen blev det frukost och jag och Filippa begav oss hem till Ibba och Emilia. Filippa skulle vara där istället för på skolan.
På väg därifrån stannade jag till i affären för att sen bege mig hemåt. Lite småplock och städande blev det innan det var dags att bege sig till BVC med Elise.
Hon vägde idag 3925g och har gått upp bra i vikt. Hennes navel såg fin ut och barnmorskan tyckte hon verkade väldigt vaken i blicken och "med" (eller vad man ska säga).
Hem igen där vi hade fått besök av Robins kompis Daniel och hans tjej Emelie. Det var väldigt längesen vi såg honom så det var väldigt kul men det var ett väldigt kort besök så hann inte prata och få reda på lite mer om Emelie.
Vid fyra tiden var det dags för Robin att bege sig till jobbet. Alina hade inte sovit någon middag så vid fem tiden slocknade hon i soffan.


Söta fina...


I den andra soffan låg mitt minsta hjärta och sov

Passade under tiden på att baka lite muffins och äta lite smörgås. Vid sex tiden väckte jag Alina igen och inte så långt därefter dök Ibba och Linda upp. Alltid trevligt med lite tjejbesök. Kaffe, bullar och muffins blev det... och en paradisask. Alina somnade såklart inte när hon borde, men det blir nog en skön sovmorgon för hela familjen imorgon.

Idag var jag förresten med i tidningen, i Göteborgs-Posten. Ska se om jag kan ta ett kort på inslaget imorgon men nu väntar sängen. Kroppen ropar åt mig att gå och lägga mig så det är bäst att lyda. Tur att man inte här så här välfyllda dagar varje dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0