Johanna vs. Försäkringskassan - rond 173(?)

Telefonköerna till det stället är ju inte dom kortaste direkt. Satt i fredags i närmare en halvtimma. När jag väl kom fram och berättade vad saken gällde skulle tjejen i luren bara uppdatera sig om mitt fall. Dom kopplar ju alltid bort en när dom läser. Jag vet inte vad som hände men fick ett tut i örat och sen bröts samtalet. Jag hoppades att hon skulle riga upp mig men sån tur kan man ju inte ha. Jag gav upp för den dagen...

Idag loggade jag in för att se om jag kunde se nåt på min sida på FK, men icke. Robin hade också ett ärende dit och kors i taket så hade dom telefontid på söndagar. Så det var bara att sätta sig i kö och vänta. Robin pratade först. Sen var det min tur. Hon lät nästan lite uppgiven. Hon var inte den mest välförstådda telefontjej, men efter att jag fått bekräftat att jag hade fyllt i allt rätt och att jag ska ha pengar så kunde hon inte göra nåt mer än att under morgondagen ta upp det med sin enhetschef. Det positiva med samtalet var att hon faktiskt lät lite upprörd på att ingen hade hört av sig inom två dagar då jag senast ringde (den 27 december). Så nu hoppas jag innerligt att nån ringer mig senast tisdag och jag har pengar på mitt konto denna veckan. Det handlar ju trots allt om några tusen som är MINA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0