Mjölkstockning och feber

Alla ni som ammat och har varit med om rejäl mjölkstockning vet hur satans ont det gör. Idag har det inte gått i många knop. Har försökt med det mesta men tar nog snart och lägger mig och hoppas på att jag mår bättre tills imorgon. Idag jobbar även Robin så det var inte så kul att bli lämnad ensam, men det gick faktiskt mycket bättre än jag hoppats på. Elise somnade i babysittern i köket när vi åt mat vid fyra tiden, hon fick ligga kvar där tills hon vaknade närmare halv sex. Blandade en välling till Alina så hon skulle sitta stilla en stund medans jag ammade. Satt och lekte lite på golvet med Alina medans Elise nöjt låg i soffan, trots att hon är väldigt tät i näsan och lite hostig. Alina fick lägga sig strax efter sju tiden men somnade inte förräns närmare åtta. Man har ju inte alltid så mycket val, Robin måste ju jobba om vi ska få in pengar. Men jag är ändå väldigt stolt över mig själv som orkade med trots att termometern visade 38,2. Ska leta fram panodil, sen blir det sängen.


Kommentarer
Katta

Stackars dig gumman <3

Hoppas att du blir bättre snart.

Kramis

2011-01-05 @ 07:39:23
Stina

Stor Kram till dig! Hoppas också att du mår bättre idag!

2011-01-05 @ 09:05:50
Karro

Stackars... Kan inte ens föreställa mig hur ont och obehagligt det måste vara, det gör ju ont ändå när det rinner till i rattarna... Hoppas det blir bättre snart, Robin får massera! ;) Kramar till er alla!

2011-01-05 @ 14:32:03
Sally

Du är superduktig och tapper som orkade. Kramar

2011-01-05 @ 23:20:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0