Något roligare

Försäkringskassan förstör dock inte hela mina dagar. Vi hittade häromdagen vagnen vi ville ha till ett hyffsat andrahandspris så åkte och köpte den. Tyvärr har det regnat i två dagar och jag vill gärna att det ska vara uppehåll innan jag ger mig ut på premiärturen. Denna veckan kommer Filippa hem igen och vad passar bättre än att bara vi fem ger oss ut på en liten promenad nån eftermiddag. Jag längtar.
Annars går allt sin gilla gång här. Vi hade på fredags- och lördagsmys. I år ska det bli ändring och Robin är hemma varje fredag framöver. Underbart! Man blir både avundsjuk och lite ledsen när alla babblar om sina fredagsmys och jag själv har spenderat väldigt många fredagar ensam, visst har barnen varit hemma men man vill ju även ha vuxet sällskap.

Elise växer och frodas, tror jag i alla fall. Ska till BVC på fredag med henne. Även Alina ska med och vägas och mätas. Hon har inte mätts sen ett-årskontrollen.

Ikväll spenderar Robin tid i playseaten framför tvn och jag ska nog ta och lägga mig här strax, ville bara uppdatera er om hur vi har det.

Avslutar med en bild på vårat minsta lilla charmtroll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0