Heldag i Vallda

Igår förmiddag åkte vi ner till Vallda. Där tog jag, Sofia och Fredrik en promenad till golfbanan medan Robin och Filippa hämtade Nicklas i Kungsbacka. Alina och Elise fick stanna med Dan och Lotta.

Där slog vi lite bollar på ranchen. Jag har ont i hela kroppen idag hehe. Fredrik, Sofia, Nicklas och Robin skulle gå 9 hål, så jag och Filippa promenerade med dom runt. Jag är så där fint röd idag och en otroligt rolig bonnbränna efter leggingsen.
Efter det blev det grillat, glass och altanhäng.

Som vanligt blir det nån sorts bollek mellan syskonen Antonsson.

Ingen av tjejerna somnade i bilen hem, och somnade inte med en gång när vi kom hem. Vi blev däremot förärade med sovmorgon till åtta av Elise, men behövde inte stiga upp förrän nio när Alina behagades vakna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0