Johanna goes colour

Häromdagen beställde jag och Robin skor från Puma. Det bästa med det är att vi hittar skor till Robin utan större problem och handlar man för mer än 300:- så blir det fraktfritt. Mina svart-vita adidasskor som jag fick av Charlotta för ca.1 1/2 år sen börjar bli lite väl slitna och dags att bli kastade. Jag tycker om när dom är lite högre. Snyggare tillsammans med både tights och kjol. Jag tittade igenom en lång stund men kom till slut fram till att det var ett par speciella jag ville ha. 55 euro fattigare men ett par färgglada skor rikare är jag nöjd med mitt val. Hoppas bara att dom passar till dom flesta av mina kläder...



Kommentarer
Cina

Apcooola! =)

2011-07-30 @ 10:01:24
Jeanna

De skriker ju Johanna lång väg!! =) såklart du valde gröna, hade jag med gjort! bästa färgen!

2011-07-30 @ 22:34:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0