Kalas och bio

Igår var det kalas för lille Julian som fyller ett år imorgon. Kalaset ägde rum på Julians storebrors förskola. Perfekt när det var en hel del barn med. Filippa kunde dock inte smällta första gången jag berättade att det skulle vara på förskolan. Sötis, hon fnissade och frågade om jag skojade. Filippa hittade lekkamrater och syntes inte till på nästan hela tiden vi var där. Hon ville inte ens sitta med oss och äta.

Födelsedagsbarnet


Alina hittade självklart vatten att leka med


Alina fick därefter vara en liten nakenfis tills henne tröja torkat igen

Det bjöds på jättegoda pajer och lite senare underbar kladdkaka. Alina var jättetrött på vägen hem och bara skrek, så det fick bli en välling och sen somnade hon på stört. Själv tvättade jag av mig och bytte kläder och begav mig in till stan för att möta upp Cina.
Klockan 20 var jag efter många om och men framme vid Bergakungen. Cina åt lite och jag tog en islatte innan det var dags för Kronjuvelerna. Jag tyckte om den, min typ av film. Både komisk och väldigt tragisk. Sen blev det en liten promenad och buss hem. Tack igen Cina för bion! En härlig dag med ett skönt avslut.



Kommentarer
Cina

Tack själv fina Johanna för sällskapet, tycker jag att vi får göra om snart =) Kramis

2011-07-03 @ 22:01:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0