Min knasiga goa unge

Alina är ett otroligt energikrävande barn. Självklart har hon sina lugna perioder när man nästan hinner med saker man skulle vilja. Ibland är hon dock skrämmande orädd för saker och jag försöker vara arg och tillrättavisande när det krävs, men man har svårt att hålla sig för skratt när hon utför sina upptåg.


Hon har kommit på att man kan sätta sig i fönstret och dra för gardiner och skrämmas


Idag vadade hon ut i sjön, trots att hon badat och jag tagit på henne myskläder. Tur att man har vanan inne och har med mer än en uppsättning kläder.

Jag håller dock tummarna att Elise ska ta efter Filippa och inte Alina när det gäller knasiga ideer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0