På roadtrip med småtjejerna.

mms_img35140 (MMS)

På roadtrip med småtjejerna. Befinner mig för tillfället i Karlshamn. Hälsar på Katarina och hennes Noelle. Vi har hunnit bada, leka och shoppa. Just nu sover alla utom jag. Har tagit en hel del kort som jag ska dela med mig av när jag kommer hem igen. Vi har bra väder trots att det för en vecka sen stod att det skulle mest vara regn denna veckan. Ska bege oss hemåt på fredagskvällen när tjejerna ska sova, så jag kanske får lite ro i bilen utan stopp. Nu ska jag återgå. Önskar er alla en fortsatt skön vecka!



Kommentarer
Stina

Kör försiktigt hem nu! <3

2011-07-08 @ 09:02:28
URL: http://soulangiana.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0