Vågar man hoppas?

Alina somnade för en timma sen och nu sover Elise. När Alina somnat passade jag på att springa ner med lite saker i källaren som har stått och irriterat mig. Många saker man vill få gjort men som är svåra att göra när man har småttingar hemma. Elise ligger ju nuförtiden inte direkt stilla på filten. Hon börjar ta sig mer och mer framåt. Så kul att se hur hon utvecklas. Har även sänkt Elise spjälsäng ett hack. Nu när jag sitter här och klockan inte är speciellt mycket funderar jag på om jag ska ta och baka med äggen som gick ut häromdagen så dom inte går till spillo. En kladdkaka hade ju inte suttit helt fel...
Håller tummarna att Alina somnade för natten förut, blir nog dock en tidig morgon, men det kan jag ta nu när jag fått en hel kväll för mig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0