Bilduppdatering

Här är det full rulle i stort sett hela tiden. Min stackars kamera börjar nog bli dammig. Har i alla fall haft med mig mobilen och tagit lite kort med den.

Dom första två korten har jag dock inte tagit utan Micke, som tillsammans med Stina passade småtjejerna i tisdags så jag slapp att dra med dom till simskolan. Tack än en gång!




Elise är precis lika rörlig i sängen som sina storasystrar, denna dagen låg hon upptryckt mot kortsidan av sängen.



Idag var jag med dom stora tjejerna på lekparken


När vi kom till lekplats nummer två fanns det vattenpölar som det hoppades glädjefullt i. Att hon hade strumpor i sandalerna var inget som störde henne.


När Filippa hade simskola idag så hade Alina energi till tusen, så jag släppte ut henne på en stor gräsplätt utanför.

Nu ska jag fortsätta att slappa i soffan, imorgon är det stora planer på g. I alla fall för mig och Filippa, tjohoo!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0