Dagen började i alla fall bra

I förmiddags kom Ann-Sofie hit. Det var ett bra tag sen vi sågs. Hon hade med sig presenter till oss. Blev väldigt glad för saker hon tagit med från deras butik på gården. Vi tog först en promenad och hämtade en klasskompis till Filippa. Sen blev det hem och laga lunch. Mycket prat blev det. När vi ätit färdig begav sig Ann-Sofie hem igen. Elise var lagd i sin säng och Alina somnade efter en stund på soffan medans Filippa och Isabell var ute och lekte. Så fick väldigt mycket tid till mig själv, det var ju inte igår direkt. Strax före fyra dök Isabells mamma upp och vi satte oss ute på gården en stund. För mig handlade det mest om att springa efter Alina.
När dom hade lämnat oss var det dags för kvällsmat. Jag hade då fortfarande hoppet uppe att Robin skulle vara klar i garaget vid sextiden som han hade sagt, men nu tre timmar över tiden är han fortfarande inte hemma och mitt humör börjar dala. Tur är i alla fall att vi har bokat in att åka ut till Vallda imorgon och spendera tid med Sofia, och senare även med resten av familjen. Det ser jag fram emot!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0