Fredagsnöje

Igår efter simskolan mötte jag och Filippa upp Linda och Alicia på Backaplan för att bege oss in till Liseberg och Eric Saade. Alicia är ett stort fan, Filippa är väl inte direkt lika intresserad, men jag såg det mer som att vi två gjorde nånting tillsammans. I en fullastad spårvagn åkte vi in. När vi kom fram var det fullsatt på bänkarna men ändå ganska mycket plats längre bak.

Härligt när barnen kommer i "jag-vill-inte-vara med-på-kort"-åldern

Dock stod vi inte kvar till sista låten utan gick runt och spelade lite på godishjul. Däremot hörde vi sista låten, som självklart var Popular.
Både jag och Filippa hade en toppenkväll, men är det under 15grader ute ska nog båda två ta med sig vantar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0