Kalasdag

Idag har det varit dubbla kalas här hemma. Först hade Filippa några av sina tjejkompisar här för lite tacolunch och glass. Jag hade turen att få hänga med Linda under tiden. Tyckte kalaset gick bra, Filippa var dock på lite dåligt humör när sista tjejen gått. Då var det ju jättelång tid kvar tills nästa gäng skulle dyka upp.
Efter en jobbig natt med Elise och tjejkalas fick det bli en liten liten vila på sängen innan det var dags att stå upp igen.
Robin och Alina var förresten på Lek o Buslandet när det var kalas. Vet inte vem som var tröttast efter det. Tror inte Robin fått sitta ner många minuter. Men Alina var väldigt stolt över sitt armband hon fått där. Ett stort "wow".

Sen blev det tårtor och kakor till nästa kalasgäng. Filippa verkade väldigt nöjd med dagen i alla fall, och jättemånga fina saker har hon fått.


Filippa och tjejerna


Filippa och kusin Elsa

Alina och Elsa, som annars inte hänger så mycket, hittade ett gemensamt intresse;
Hoppa i sängen



Tyvärr är korten suddiga, men försöka själva få skärpa på två barn som studsar hihihi



Kommentarer
Katta

Hi hi e d Nikkans gamla klänning? Hittade ett dagiskort nyligen och tänkte för mig själv "vart gjorde jag av den klänningen?". Nu vet jag ;-)



Kramis

2011-06-07 @ 07:08:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0