Plocka plocka plocka

Det är det jag har gjort i två dagar nu. Filippa och Alina åkte med mormor och morfar hem i torsdags. Så jag har passat på att plockat, städat, tvättat och grejat. Det börjar bli ordning på torpet nu.
Igår tog jag med mig Micke ut till Stina och Johan. Meningen var väl att vi skulle kolla på film, men eftersom det var så fint väder så spenderades tiden ute på altanen istället. Skönt! Robin anslöt sig lite senare på kvällen.

Två dagar med sovmorgon har inte heller varit fel. Halv tio igår och idag gick jag upp klockan nio.
Om två timmar dyker tjejerna upp igen, så ikväll blir det lördagsmys på hög nivå.

Ska vika sista tvätten och plocka det sista i vardagsrummet, sen får det vara bra för denna veckan.

Önskar alla en fortsatt skön helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0