Ser bra ut

Det gör jag, för idag har Robin putsat alla fönster =D Hihihi
Idag har det varit stora städardagen. Har lite kvar att göra men känns som vi ligger bra till. Imorgon är det kalasdag, först barnkalas och sen släktkalas. Lika bra att ta allt på en gång.
Har även varit på BVC idag. Elise hade växt nån centimeter på längden och runt ett halvt kilo på en månad. Liten fick även två sprutor. Den första skrek hon lite av, men lugnade ner sig. Nummer två var det värre med, hon skrek en hel del. Men tror att det även låg lite trötthet i skriket.
Sen var jag och shoppade inför morgondagen. Kylen är full med gott, och halva köket.
Filippa blev hämtad av Gun på skolan för lite shopping på stan. Filippa sa när hon kom hem att hon hade haft jättekul och är fortfarande på strålande humör. Det händer ju inte allt för ofta, men oj vad smittsamt det är.

Nu blir det förhoppningsvis en lugn kväll, men känner jag mig rätt kommer jag gå och småplocka in i det sista.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0