Tjejfest

I lördags var jag bjuden till två olika tjejfester. Jag valde att åka hem till Cina, där jag visste att jag skulle få träffa några fler arbetskamrater. Var inte så laddad för det under dagen, men när jag väl kommit iväg så kände jag ingen tvekan. Tog med mig en vinare och min Dooleys som jag haft ståendes här i 3-4 år. Kände att en tjejfest är bästa stället att ha en sån på.
Det blev pizza för att fylla ut magen och Cina hade massa chips och tilltugg.

Emily och jag (har massa sånna här kort på oss, då vi alltid brukade göra oss iordning tillsammans innan vi skulle ut med jobbet)


Bästaste värdinnan Cina





Jeanna, kvällens danspartner



Lite senare på kvällen gick hälften av oss ut på Hard Rock. Missade att ta upp kameran, men hade fullt upp med att dansa. Har en sprucken blåsa på ena tån, men det var det värt.
Somnade gott i min säng vid halv fyra tiden. Sovmorgon till strax efter nio.

En väldigt rolig kväll med mycket bra sällskap!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0