Dilemma

I vår är jag och Robin bjudna på en fest. Med på denna festen är även den tjej som var anledning till att det tog slut mellan mig och Filippas pappa. Det är splittrade känslor när det gäller hur jag vill göra. Personerna som har festen är människor jag väldigt gärna umgås med, så vill ju väldigt gärna gå. Jag vill inte tjejen ska vara anledning till att jag tackar nej. Min syster sa att det kanske är för att jag inte gått vidare, men det är inte så jag känner. Jag känner snarare att hon är anledning till att jag inte har min största dotter hos mig hela tiden, hon är en negativ energi för mig. Min största önskan är att hon får förhinder och inte går på den festen...
Nu ska jag återgå till nåt som ger mig positiv energi och det är mina minsta döttrar, som jag alltid få ha hos mig!!







Kommentarer
Anonym

Jag tycker att ni ska gå! Bara för att en person som inte är så uppskattad av dig kanske kommer, så tycker jag inte att ni ska låta det förstöra nåt som kanske kommer bli en jättekul kväll... o känns det avigt så kan ni ju faktiskt åka hem, eller hur? =)

men jag ska hålla allt tummar o tår för att hon får förhinder jag med :P



kram!!

2011-03-15 @ 15:43:07
Ann-Sofie

Jag tycker att du skall gå! Låt inte det hindra dig att hon är med på festen. Förstår att du tycker det kommer bli jobbigt, men försök att se att det inte var enbart hon som gjorde så att det blev som det blev. Hade inte det hänt så hade du inte haft din två andra underbara prinsessor. Kram

2011-03-16 @ 14:48:20
Anonym

Jag tycker att du skall gå! Låt inte det hindra dig att hon är med på festen. Förstår att du tycker det kommer bli jobbigt, men försök att se att det inte var enbart hon som gjorde så att det blev som det blev. Hade inte det hänt så hade du inte haft din två andra underbara prinsessor. Kram

2011-03-16 @ 14:48:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0