Gekås

Igår åkte jag iväg med Cina och Elise till Ullared för lite shopping. Denna månaden hade jag egentligen kanske inte råd med ett sånt stort utlägg, men jag brukar tänka att i det långa loppet har jag sparat in pengar på saker som jag egentligen skulle köpt för mer pengar i andra butiker.
Resan ner gick bra, Elise sov hela vägen. Jag hittade det mesta jag ville ha. Alina börjar att växa ifrån alla kläder hon fick i födelsedagspresent så var tvungen att uppdatera hennes garderob med lite plagg.
Vi passade även på att äta i restaurangen inne i butiken. Som Cina sa så kändes det väldigt IKEA, men maten var bra och kaffet gott. Vi hade satt oss i ett soffhörn för att jag skulle kunna amma, men när vi sen skulle gå på toaletten så såg vi att det fanns ett amningsrum. Väldigt fräscht var det.
Elise skötte sig väldigt bra hela dagen och jag är nöjd med alla köp jag gjorde.

Tack Cina för att jag fick följa med!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0