Gräsänka

Ska man kalla det nåt annat när man inte är gifta?
Robin åkte i alla fall i morse till Holland tillsammans med David. Jobbresa, inte nöjes. Eftersom han åkte vid halvsex tiden, fick jag i morse packa ihop alla tjejerna när jag skulle köra Filippa till skolan. Saknar båda två redan...
Vi får se hur veckan artar sig. Just nu är jag och Alina i vardagsrummet och Alina leker med Elise babygym medans Elise ligger och sover i bilstolen. Idag är inget inbokat, får ta dagen som den kommer. Imorgonkväll ska Jessica komma förbi och på onsdag hoppas jag att inget kommer ivägen för att jag ska få träffa Sally, Vincent och Julian. På fredag ska jag träffa Stina, så lite inbokningar finns så att jag har nåt att se fram emot. Det känns skönt.
Denna veckan har jag ju även mer tid över för att blogga så ska försöka uppdatera med lite bilder när Alina sover.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0