Dags för flytt

Imorgon är det dags att möta upp fastighetsskötaren för vårat nya hem i Askim. Det är mycket som ska göras i lägenheten så vi har valt att skjuta lite på inflytt till den tionde. Jag har packat en del hemma men det är så mycket annat som även behöver skötas om här att man inte prioriterar och egentligen vet vad som behöver packas ner. Men efter imorgon är det dags att ta fart så vi pö om pö kan köra över lite kartonger och att jag även kan åka dit några timmar och packa upp lite. Det ska bli väldigt kul med fler rum så att Filippa får ett eget och att Elise inte behöver sova inne hos oss. Jag ser väldigt mycket fram mot detta även om en flytt kan ta på krafterna. Men det är bara att andas djupt och tänka på att det kommer bli bra när det är klart.

Nu ska jag passa på att lägga mig, sömn har det inte varit gott om det senaste.... tyvärr.


Kommentarer
Ann-Sofie

Vad kul för er med en ny lägenhet! Den får jag komma och kika på när ni kommit till rätta. Det är så kul att kika in på din blogg ibland och se hur ni har det. Kram Ann-Sofie

2011-12-05 @ 15:44:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0